عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

عسل، هديه اي از جانب خدا

فرشته کوچولوی ما در شهریور سال 91

1391/6/30 2:20
نویسنده : Arezoo
436 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم ، گل خوشبوی مادر این ماه قد و ورنت تغییری نکرده بود آخه گلم خیلی شیطونی می کنی و تحرک داری چشمک

گل نازم تو این دو ماه چشمک زدن یادگرفتی چشمکو همچنین اخم کردن رو منتظر، که باید بهت بگم خیلی خیلی خوشگل اخم می کنی ، این ماه یادگرفتی لبهات رو هم مثل ماهی میکنی ،ابله و در ضمن رقصت هم خیلی پیشرفت کرده و حسابی قرتی شدی هورا

عسلکم یه کار خیلی خیلی با مزه انجام میدی و اون اینه که سرت رو بالا می گیری و مثلا تو هوا دنبال پشه می گردی و بعد که مثلا گیرش آوردی دستات و خیلی محکم و جدی به هم می زنی و مثلا پشه رو می کشی ، اینقدر این کار رو با مزه انجام می دی که محاله کسی ببینه و عاشقت نشهماچماچماچ ولی تا به حال موفق نشدیم از این کار با مزه ات فیلم بگیریم ناراحت

عسلکم ٥ شهریور تولد مامان آرزو بود که بابا امیر برام یه ماشین هدیه خرید ولی تو گل نازم به هیچ عنوان اجازه نمیدی که من هم رانندگی کنم و در نتیجه از هدیه ام هیچ استفاده ای نمی کنم ناراحت

عسلکم ٦ شهریور هم واکسن ١٨ ماهگیتو زدیم و تقریبا واکسن سختی بود و طبق معمول مامان اعظم اومد پیشمون و کلی کمکمون کرد niniweblog.com ولی سه روز بعد تو گل نازم سرما خوردی و این مریضی حدودا ١٠ روز طول کشید و تو دختر نازم حسابی لوس و ضعیف شدی چشمک

عزیزکم ٢٢ این ماه ما همگی ( مامان اعظم، بابا احمد،مامان آرزو، بابا امیر، عسلک، خاله آزاده، عمو علی و نهال جون) رفتیم شمال که خیلی خوش گذشت ، شب اول رفتیم لاهیجان که مامانی عاااااشق لاهیجانه و شب دوم رفتیم رامسر و شب سوم هم نمک آبرود و در ضمن این اولین مسافرت نهال کوچولو بود که ما همه همراهش بودیم لبخند

عسل نازنینم چند تا کار انجام می دی که مامانی دوست نداره قهرو از خدا میخوام کمکم کنه تا زودتر تو رو از انجامشون منع کنم وقت تمام

اول اینکه خیلی شست دستت رو می خوری و تقریبا همه کارها رو با یه دست انجام می دی چون اون یکی تو دهنته نیشخند

دوم اینکه خیلی به مو علاقه داری و به هر کس که میرسی و بغل هر کس که میری موهاشو میگیری و گاهی اوقات هم می خوریزبان

سوم اینکه بیش از اندازه به من وابسته هستی و حتی یک دقیقه هم تنهایی بازی نمیکنی و به من اجازه انجام هیچ کاری رو نمیدی و اینجوری هم خودت اذیت میشی و هم مامان و اذیت می کنی کلافهکه امیدوارم هر چی زودتر این سه تا کار رو ترک کنی فرشته

 

ماچگل نازم، فرشته کوچولوی مامان ، عسل گلم ، هرگز فراموش نکن که به اندازه قلب بزرگت دوستت دارم و همیشه در کنارتم و برات به راحتی جونم می دم ماچ

اینم یه عکس خوشگل از اون اخم خوشگلت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

رومینا ( مامان دیانا )
21 اسفند 91 10:54
ای جونمممممممممم عزیزممممممم

خاله به قربون اون صورت خوشکلت بره ..ایشالا که هیچ وقت اخم نکنی و همیشه بخندی عشق کوچولوی خاله


مرسي روميناي گلم ، ان شااله پرنسس خانومت هميشه سالم و شاد زير سايه مامان مهربونش باشه عزيزم
dianatheme
23 اسفند 91 17:15
salam
in weblog chera up nemishe? ma ax mikhaim...ax az tavalode asal khanoom


ديانا جونم يه دليل بيشتر نداره و اونم وجود يه مامان تنبله
راحله
28 اسفند 91 0:03
خدا برات حفظش کنه...


مرسي عزيزم، راحله گلم دلم برات تنگ شده
سپیده
13 اردیبهشت 92 14:32
عزیز دلم چه اخمی کرده.خدارو شکر تا اونجایی که من می دونم کارایی که گفتی ترک کرده.


مرسي عزيز دلم
مامان دینا جون
28 خرداد 92 0:39
چه اخمی ؟ روی ماه عسل جونی رو میبوسم


مرسي عزيز دلم