عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

عسل، هديه اي از جانب خدا

فرشته کوچولوی ما در آبان سال 91

1391/8/30 18:52
نویسنده : Arezoo
576 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم این ماه وزنت تغییری نکرده بود و قد نازت ٨٢سانت شده بود، الهی که مامان قربون اون قد و هیکل نازت بشه عزیززززم ماچ

عسلکم اینقدر کارهای شیرین و جدید یادگرفتی که نمیدونم کدومشو برات بنویسم ، به زبون خودت آواز می خونی و    می رقصی ، بشکن می زنی ، کمک من همه جا رو دستمال می کشی و هزار تا کار با مزه دیگه ، عسل دلم می خواد همه این کارها و لحظه ها رو ثبت کنم تا خودت  بتونی لذت من رو از داشتنت درک کنی ، دلم نمی خواد هیچ کدوم از خاطرات عزیزت فراموش بشه ولی خوب نمیتونم تمام و کمال برات ثبت کنم چون کارهات خیلی با مزه و زیاد هستن و شما اینقدر وروجک هستی که خیلی از اونها رو جلو دوربین انجام نمیدیچشمک

دختر گلم ٣ مهر ما به همراه دوست بابا امیر و خانواده اش به مدت یه هفته رفتیم مالزی و خیلی خیلی خوش گذشت ، این اولین مسافرت خارج از کشور تو گل زیبا بودهورااز خود راضی

عسلکم تو دختر نازم به شدت به خوردن شست دستت عادت داشتی که مامانی خیلی از این کار بدش میومد که از روز شنبه ١٤مهر من به اون دستای خوشگل و تپلت لاک تلخ زدم که بتونم از این کار مانع بشم ، خیلی اذیت شدی و مطمئن باش مامان بیشترازخودت اذیت شد ولی خدا رو شکرهر دومدن موفق شدیم واین پروژه هم به سلامتی تموم شداوه

دختر گلم از اونجایی که تو دختر گلم خیلی به من وابسته شدی از ٢٨مهر تصمیم گرفتم که تو گل نازم رو روزی دو ساعت ببرم مهد کودک البته خودم هم از پشت در و از طریق دوربین نگاهت می کردم ، روزهای اول همش به گریه سپری شد ولی ظرف کمتر از ده روز حسابی عادت کردی و با بچه ها بازی می کنی بغلتشویق

خاطرات شیرین این ماهت هم تموم شد ، میخوام اینو همیشه بدونی که مامانی عاشقته و برات هر کاری می کنهماچ

اینم یه عکس خوشگل از بیست ماهگی گل نازم تو مالزی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله سپیده
29 مرداد 92 11:56
عزیز دلم یه باربا مامانی اومدیم مهدت و عکسی که با مربیت انداخته بودی رو گرفتیم.


واي سپيده جان يادم اومد، يادش بخير، فايلش رو ندارم وگرنه اون رو هم ميزاشتم تو وبلاگ