عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

عسل، هديه اي از جانب خدا

روز نشستن قاصدک خوشبختی به روی بوم خونه ما

1389/12/8 13:46
نویسنده : Arezoo
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم

در ادامه دلنوشته هام برات بگم که بالاخره در روز شش اسفند ماه 1389 ساعت هشت و نیم تو دختر گلم با وزن ٣٢٣٠ گرم و قد ٥١ سانت پا به این دنیا و همزمان به قلب همه ما گذاشتی هوراو ساعت نه و نیم تو جوجه قشنگم رو برای اولین بار بغل گرفتم بغلراستشو بخوای اینقدر شوکه بودم که یادم نیست چه حالی داشتم فقط به اندام سالم و زیبای تو نگاه می کردم و به خاطر این همه نعمت خدارو شکر می گفتم و از خوشحالی دلم میخواست گریه کنم گریه

خدا جونم شکررررررت

این عکس ناز جزِء اولین عکسای فرشته کوچولوی منه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده
10 مهر 91 23:34
عسل عزیزم روزی که اومدیم بیمارستان خیلی حس خوبی داشتم چون مامان آرزوی گلت اولین دختر عموی من بود که نی نی دار می شد و همگی خیلی خوشحال بودیم که گلی مثل شما به این دنیا اومد.


سپيده عزيزم ، مرسي از اين همه لطفت