عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

عسل، هديه اي از جانب خدا

بعضی از اولین رویدادهای زندگی فرشته کوچولو

1390/2/15 23:14
نویسنده : Arezoo
327 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم بعد از ٤٠ روزگیت دیگه خوب نخوابیدی و کلی مامانی رو اذیت کردی یعنی شبها از ساعت ده دیگه شب زنده داری میکردی تا ساعت شش صبح البته اواخر دو ماهگیت به هشت صبح هم رسید ولی از وقتی وارد سه ماهگیت شدی دوباره ساعتهای بیداریت کم شد و تقریبا اواخر سه ماهگیت خدا رو شکر خوابت خوب شد خواب

عسل قشنگم روز ٢٥/١٢/٨٩ اولین باری بود که ناخن های زیبا و قشنگ تو رو با هزار تا ترس و لرز گرفتم و البته ناخن ها نازت رو به عنوان یادگاری توی دفتر خاطراتت چسبوندم زبان

گل بازیگوشم ١٨/١/٩٠ اولین دفعه ای بود که به مدت سه ثانیه توانستی سر خودت رو بالا نگه داریتشویقتشویق

گل قشنگم در تاریخ ٢٥/١/٩٠  هم اولین خنده صدا دارت رو کردی البته به مامان اعظم خنده

عسل نازم ٦/٢/٩٠  دومین سری از واکسن های تورو زدیم  و بعد دو روز رفتیم خونه مامان اعظم اینا و وقتی تب داشتی مامانی کلی ازت مراقبت کرد تا زود خوب بشی

دختر گلم در تاریخ  ١٤/٢/٩٠ برای اولین بار مسافرت رفتیم ، من و تو و مامان اعظم و بابا امیر رفتیم اصفهان که باید اعتراف کنم اصلا خوش نگذشت ، آخه تو خیلی کوچولو بودی و من همش دلواپست بودم و دلم میخواست زودتر برگردیم خونه نگران

 

اولین سفر فرشته کوچولوی ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)