عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

عسل، هديه اي از جانب خدا

فرشته کوچولوی چهار ماهه

1390/4/30 22:25
نویسنده : Arezoo
349 بازدید
اشتراک گذاری

عسل عزیزم این خاطراتی که برات میزارم مربوط به تیر ماه سال ٩٠ هست که تو گل خوشبوی من چهار ماهه هستی ماچ

دختر نازم ٦/٤/٩٠ من و مامان اعظم رفتیم و واکسن چهار ماهگیه تو گل قشنگم رو زدیم و دو روز رفتیم خونه مامان اینا تا مامان ازت مراقبت کنه

عزیز د لم این روزها خیلی با نمک شدی و خیلی خیلی هم با هوش هستی و البته که چند کار جدید هم یاد گرفتی تشویق و من و بابا امیر و بقیه اعضای خانواده به هر کار جدید تو کلی ذوق می کنیم هورا

دختر گلم تازگی ها یاد گرفتی که آب دهانت رو می پاشی و همزمان با اون کلی صدا از خودت در میاری

و کار جدید دیگه اینکه یاد گرفتی ٢-٣ بار پشت سر هم قل می خوری تا به چیزی که دلت می خواد برسی

دختر گلم ٢٤/٤/٩٠ برای اولین بار من و تو تنها با هم حمام رفتیم و به من که خیلی خیلی خوش گذشت

١٩/٤/٩٠  رها جون ، دختر خاله مرجان به دنیا اومد، یه دختر کوچولوی مامانی

٢٦/٤/٩٠  نیمه شعبان بود و من و تو و بابا جون با هم رفتیم بیرون و تو دختر زیبای من کلی تعجب کرده بودی و خوشحال بودی تعجب، ان شااله امام زمان(عج) خودش مواظب تو دختر گلم و بقیه عزیزام و همه گلهای کوچولو باشه چشمک

عسل ناز چهار ماهه ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان دینا
4 اسفند 90 23:29
ای جوووونم عزیزم.قربون شیرین کاریهات عسل جون


ممنون از لطفت، خدا دينا جون رو برات نگه داره
مامان چشم عسلي
6 اسفند 90 7:19
دختر گلم تولدت مبارك


مرسي دوست عزيزم، لطف كردي
مامانی درسا
6 اسفند 90 7:49
عزیزم تولدت مبارک . امیدوارم همیشه شاد باشی و سالم .


مرسي دوست خوبم كه به وبلاگ عسل سر زدي و تولدشو تبريك گفتي ممنون
مامان بیتا
6 اسفند 90 12:29
**********\/***\/****\/*************
**********/\***/\****/\*************
**********||***||****||*************
**********||***||****||*************
**********||***||****||*************
******(---------------------------------)********
******(----------تولدت مبارک--------)********
******(---------------------------------)********
******(----------تولدت مبارک--------)********
******(---------------------------------)********
******(----------تولدت مبارک--------)********
******(---------------------------------)********
**********************************
**********************************


مرسي عزيزم از اينكه به وبلاگ ما سر زديد و تولد دخترم رو تبريك گفتي بوسسس
مامان رها
6 اسفند 90 14:43
مرسي عزيزم از اينكه به وبلاگ ما سر زدي و تولد دخترم رو تبريك گفتي
من با اجازه شما رو لينك ميكنم
بوسسسسس