عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

عسل، هديه اي از جانب خدا

فرشته کوچولوی پنج ماهه

1390/5/30 13:51
نویسنده : Arezoo
512 بازدید
اشتراک گذاری

عسل عزیزم این خاطرات مربوط به مردادماه سال 90 هست که تو گل خوشبوی من پنج ماهه هستی ماچ

عسل نازنینم این ماه تو گل ناز من 8 کیلو شده بودی با قد 67 سانت ، الهی قربون تو دختر قد بلندم بشممم قلب

گل زیبای من اینروزها توی روروک میشینی و به این طرف و اون طرف خونه میری و از کارت خیلی لذت میبری و البته که ما هم چند برابر لذت می بریم

عسل قشنگم جدیدا عادت کردی که شبها روی دست چپت بخوابی و دست دیگرت رو روی صورت بزاری، و من از نگرانی تقریبا تا صبح بیدارم ، آخه میترسم خدایی نکرده نفس دختر گلم بگیره

راستی عزیز دلم ، خاله آزاده هم حامله شده و قراره که مامان بشه ، فکر کنم نی نی نازش همزمان با تولد تو گل خوشبوی من به دنیا بیاد هورا

عزیز دلم الان دیگه تقریبا همه اعضای خانواده رو به خوبی میشناسی و برای غریبه ها غریبی می کنی ناراحت

دختر گلم این ماه برای چکاب ماهیانه رفتیم و دکتر بهت کلی غذای کمکی د اد البته سری اول غذای کمکی رو ماه قبل بهت داد و این ماه کاملترش کرد و گفت که تو ماشااله ماشااله خیلی دختر باهوش و زرنگی هستی تشویق

الان داره اذان میده و میخوام برم و برات دعا کنم ، امیدوارم همیشه یه زندگی راحت همراه با سلامتی، شادی و خوشبختی داشته باشی praying

 

عسل ناز پنج ماهه ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان عسل
15 اسفند 90 18:08
تولد عسل کوچولو مبارک ايشالا 120 سال با سلامتي و خوشي کنار مامان و بابا و عزيزانت زندگي کني اسم دختر من هم عسل هست و 6 روز از دختر شما بزرگتره





سلام عزيزم، مرسي از اينكه به وب ما سر زديد
نازي، عسل عزيزم كه شش روز از عسل من بزرگتري پس الان كه من دارم كامنت شما رو ميخونم ، عسل جون شما هم يكساله شده
تبريك ميگممممم، ان شااله كه ١٢٠ سال با خوشي و سلامتي و موفقيت، زير سايه بزرگتر هاش زندگي كنه
وبلاگتون هم ديدم، خيلي ناز بود، بوسسسسسس
صوفیا
21 اسفند 90 23:31
ماشالله چه دختر تپله نانازی


مرسي خانمي، ممنون از لطفت
مامان دینا
23 اسفند 90 1:24
سلام عسل جونی .ماشالا به این شیطنتهاتایشالا که تنت همیشه سالم باشه عزیزکم . اومدن نی نی جدید هم مبارکه .