عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

عسل، هديه اي از جانب خدا

فرشته كوچولوي شش ماهه

1390/6/30 22:32
نویسنده : Arezoo
465 بازدید
اشتراک گذاری

دخترك قشنگ و نازم اين خاطرات مربوط به شهريورماه، سال ٩٠ هست كه تو دختر گلم شش ماهه هستي ماچ

گل نازم اين ماه وزنت ٨٦٠٠ گرم و قدت ٧١ سانت شده بود ( ماشااله ، ماشااله) و سوپ ، سرلاك ، آب هلو و آب هويج هم به غذاهات اضافه شد، كه خدا رو شكر همشون رو دوست داري و با اشتها ميخوري و بعد از غذا سر تا پاي من و خودت رو غذايي ميكني ( نوش جونت گلم) خوشمزه

دختركم اين ماه متوجه شديم كه خاله پرستو هم داره مامان ميشهههههورا

 عزيزكم در اوايل اين ماه ياد گرفتي كه تو صندلي غذا بشيني و با اسباب بازي هات بازي كني، البته همه رو به اين طرف و اون طرف پرت ميكني ، البته اين ماه توي صندلي جامپينگ هم نشتي و كلي خوشت اومد و از خوشحالي جيغ ميكشيدينیشخند و در حين اينكه تو گل زيبا با صندليهات سرگرم بودي من هم مشغول كار خودم ميشدماوه

 عزبز دلم تازگی ها خيلي بهونه گير و بغلي شدي و همش دوست داري مهمون داشته باشيم يا اينكه خودمون بريم مهموني و پارك و خلاصه دوست داری به هر شکلی که شده تفریح کنی ابلهدلقک

 عسل شيرين تر از عسلم نميدونم قبلا برات نوشتم يا نه، از پا قدم خوب تو دختر نازم حقوق تامين اجتماعي بابا احمد درست شد و خونشون رو هم شهرداري خريد و تا سه ماه ديگه قراره اونجا رو تخليه كننهورا

دختركم ٩٠/٦/٦ برات واكسن سش ماهگي رو زديم و دوباره سه روز رفتيم خونه مامان اعظم اينا تا مامان جون ازت مراقبت كنهniniweblog.com

 

عسلم تو اين ماه ديگه كامل و حرفه اي غلت ميزني، حدودا يك متر سينه خيز ميري ، حدود ١٠ دقيقه به تنهايي مينشيني و براي هر كس كه دوستش داشته باشي دستهايت را به حالت بغل باز ميكني بغل

دختر نازم سه تا عادت با مزه داري كه هر دفعه يادم ميره برات بنويسم: چشمک

اول اينكه از نوزادي تا به حالا هر وقت عطسه ميكني، ميخنديخنده

 دوم اينكه هر وقت ميخواي بخوابي ، دست راستت رو ميخوري و با دست چپت يا به متكا و تشك چنگ ميزني و يا با موهاي من بازي ميكني خواب

و سوم اینکه به شدت عاشق مو ، نخ و کرک فرش هستی عصبانی

عسل گلم اينقدر دوستت دارم و بهت وابسته هستم كه هر وقت ميخوابي به جاي اينكه برم و به كارهام برسم، ميشينم و به صورت پاك و معصوم تو نگاه ميكنم، به عمق لطف و رحمتي كه خدا شامل حالم كرده فكر ميكنم و تو رو ميبوسم و ميبويم و خدا رو براي حضور تو در زندگيم هزار بار شكر ميكنم 

عسل کوچولوی شش ماه ما در خواب ناز

عسل کوچولوی ما در حال غذا خوردن

عسل قشنگ ما روی صندلی جامپینگ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان دینا
29 فروردین 91 1:27
ای جونم .قربوووون اون غذاخوردنت عسلم .قربووون خوایدنت درست مثل دینای من میخوابیمامانی این جیگر طلا رو از طرف من ببووووووس


مرسي گلم، خدا دينا جون و برات نگه داره