عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره

عسل، هديه اي از جانب خدا

فرشته كوچولوي هفت ماهه

1390/7/30 0:33
نویسنده : Arezoo
515 بازدید
اشتراک گذاری

عسل نازنينم اين خاطرات مربوط به مهر ماه ، سال ٩٠ هست كه تو عزيز نازنينم هفت ماهه هستي ماچ

عشق من اين ماه كه براي چكاب ماهيانه ات برديمت دكتر، ٨٩٠٠ گرم و قدت هم ٧٣ سانت شده بود و خدا رو شكر ، خانم دكتر ( دكتر صفوي) از همه چيزت راضي بود و اين ماه ماهيچه، موز، خامه، نون، چايي، بيسكوئيت مادر، ليمو شيرين و تخم مرغ به غذاهات اضافه شد كه به غير تخم مرغ به بقيه چيزها علاقه نشون داديniniweblog.com

 

دختر گلم اين ماه ديگه كاملا ميتوني بدون كمك و تنهايي بنشيني ، همچنين چون دوست داري سينه خيز رفتنت رو به چهار دست و پا تبديل كني هر وقت ميخواي سينه خيز بري ، ميپري و گاهي اوقات هم به جاي اينكه به جلو بپري، به عقب ميپري ، الهي من قربون اون سعي و تلاشت برم دختر گلم بسيار زياد علاقه به ايستادن داري و هر وقت روبروي ما ميشيني ، دستت رو به لباسهامون ميگيري و بلند ميشي و بالاخره ٩٠/٧/١٠ به كمك مامان اعظم ، دو سه قدم تاتي كرديتشویق

 عسل شيرينم اين ماه ياد گرفتي هر كسي رو كه دوست داري رو ببوسي البته با دهان باز هههههه ماچ

گل نازم جديدا معني كلمه بده رو هم متوجه ميشي و هر وقت ما بهت ميگيم بده، هر چيزي رو كه تو دستت باشه، ميديچشمک

 دختر نازم اين ماه اولين كلمه زندگيت رو هم به زبون خوشگلت جاري كردي" بابا" و البته كه حسابي هم بابايي شدي و هر وقت امير مياد خونه تو دختر زيبا ديگه از بغلش پايين نميري كه نميري و بابا امير هم كه عاشقانه ميپرستت و هميشه ميگه " تو كعبه مني"niniweblog.com

 

 دختر عزيزم جديدا خيلي علاقه پيدا كردي كه با مامان اعظم و خاله آزاده و بابا امير و بابا احمد تلفني صحبت كني و هر وقت از پشت گوشي صدات ميكنن، تو هم براشون صدا در مياري و جيغ ميكشيبه من زنگ بزن

 دختر قشنگم لثه هات خيلي متورم شدند و اذيتت ميكنن ولي هنوز هم از دندون خبري نيست كه نيستناراحت

 گلم راستي مامان اعظم اينا هم يه خونه خوشگل و نقلي تو ميدون هلال احمر خريدن و من از اين بابت خيلي خوشحالم آخه مامان اون محل رو خيلي دوست داشت و خدا رو شكر همون جا هم تونستند خونه بخرند هورا

عزيز دلم اين ماه خدا رو شكر خيلي ماه پر باري بود، ان شااله كه چيزي رو از قلم ننداخته باشم فرشته ناز و قشنگم با اينكه خيلي شيطون هستي ولي وقتي ميخوابي دنيايي از مظلوميت و معصوميتي، و من هر وقت به تو نگاه ميكنم دلم براي آينده ات به لرزه در مياد ، عزيز دلم هميشه از صميم قلب آينده اي خوب و پر از خوشبختي رو برات آرزو ميكنم و در اين راه جونم رو فداي خواسته هات ميكنمماچ

عسل گل هفت ماهه ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)