عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره

عسل، هديه اي از جانب خدا

فرشته كوچولوي نه ماهه ما

1390/9/30 11:30
نویسنده : Arezoo
532 بازدید
اشتراک گذاری

عسل شيرينم اين خاطرات مربوط به آذر ماه ، سال ٩٠ هست كه تو گل زيباي من نه ماهه هستي ماچ

عزيز دلم اين ماه ٩٧٠٠ وزنت و ٧٥ قدت شده بود و هنوز هم از دندون خبري نيست چشمک

عزيزکم از اين ماه كاچي و پنير هم به غذاهات اضافه شد ولي از كاچي اصلاااا خوشت نيومد و نخوردي سبز

گل قشنگم الان سينه خيز خيلي خوب و تند تند ميري و چهار دست و پا هم كمابيش ميري ، در ضمن اين ماه يادگرفتي كه ما رو بوس ميكني البته با دهن باز و كل صورتمون و خيس ميكني ( الهي من قربون اون دهنت بشممممم) زبانراستي باي باي هم ياد گرفتي و با دست باي باي ميكني ، با اون دستاي كپليت يه جوري باي باي ميكني كه آدم دلش نمياد از پيشت بره بغل

عسلكم چيز جديد ديگه اي رو به خاطر ندارم تا برات بنويسم دختر گلم دوستت دارم و عاشقانه ميپرستمت و از روزي كه تو رو دارم تمام دنيا رو از دريچه چشم زيباي تو ميبينمقلب

عسل خانم نه ماهه که تازه از حموم اومده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)